HVOR VAR DU 22. JULI 2011?

Fortell oss hvor du var, hvordan du først fikk høre om terrorhandlingene og hva du følte.

Alle kommentarer som inneholder ordet "trudde"

Vis alle kommentarene

" Hadde sett fredagsfilm på TV, og surfa forbi CNN da vi såg 'Breaking News' fra Norge og Aftenposten si norske nettside på skjermen. Skjønte ingenting og trudde det hadde vore internasjonalt terrorangrep i Oslo. Fulgte videre med live på Twitter da ungdomspolitikarar begynte å skrive om skyting på Utøya. Vanskelig å tru og vanskelig å vere så langt unna. Kontakta familie og venner som heldigvis alle var trygge. "

- Bente I. Foseide 30 år Redd

" Jeg gikk meg en tur ilamme noen av venninene mine vi hørte et smell på en måte jeg trudde det var lyn så vi dro hjem så på tv`en men det var en bombe vi kunne ikke tro det Men det var sant ..... Vi kjente en person som døde på utøya uheldigvis .... :( "

- Isabella 13 år Forvirret

" Søstra mi ringte og sa det hadde gått av ei bombe i Oslo. Eg trudde sjølvsagt ikkje det var sant, men fekk snart sjå at det var det. Satt klistra framfor tv'en dei neste timane. Det var skremmande og uvirkeleg at mitt Oslo, som var min heimby i 15 år var blitt forvandla til det som likna ei krigssone. Intensivsjukepleiaren i meg ville på jobb og gjere ein innsats, noko eg visste var høgst nødvendig denne kvelden. Når eg dagen etterpå skrudde på tv'en og fekk høyre om massakren og talet på alle drepte vart eg sjokka, og så trist og sint om kvarandre.Har aldri før lengta så mykje til Oslo og Norge som eg gjorde den første tida etter 22.juli. "

- Idun Eikenes 37 år Trist

" Angrepet i Oslo og på Utøya kom som et sjokk på hos da jeg og forleveden med venner oppholdt hos i Hirtshals i Danmark vi skulle tilbake til Norge samme dag å vi var redde for at det kom flere angrep i dagene som kom vi trudde aldri dette kunne skje i Lille Norge vi fikk med oss dette på Ekstra Nyhetssendinger på Danmarksradio noe vi syns var skremmende. Denne sommeren vil vi alltid huske som at Norge ble angrepet vår Frihet "

- Tor-Arne Hæger Berg 28 år Redd

" Vi var på sommarleir sjølve. Ein av deltakarane fortalte oss at det hadde vore ein eksplosjon i Oslo sentrum. Eg trudde først det var ei arbeidsulykke eller noko slikt. Eg ringte heim og fekk vite at det no var meldt om skyting i tillegg. Vi hadde ikkje tilgang på verken internett eller lokale medier, så vi sat begge med mange ubesvarte spørsmål. Vi viste verkeleg ikkje kva som skjedde. På båten tilbake til fastlandet var nyheitsendingane konstante og det byrja endeleg å gå inn på oss kva som eigentleg hadde skjedd. "

- Stian & Sebastian 18 år Forvirret

" Under åtaket i Oslo var eg på sykkel mellom Stavanger og Sandnes for å sjå Blinkfestivalen (langrenn og skiskyting på rulleski). Eg fikk først høre om det av speaker som informerte om at 'me held foreløpig fram etter planen, til tross for hendelsane i Oslo no i ettermiddag'. Meir spesifiserte han ikkje, men straks etter leste eg om eksplosjonen på nettbrettet til sidedama på tribuna. På det tidspunktet var veldig lite klart om hendelsane, men eg hugsar eg trudde det kanskje ikkje var ein muslimsk terrorist fordi åtaket ramma eit politisk mål og ikkje ein stad med mykje folk som på andre åtak i Europa. Veit ikkje om det var rasjonell tenking eller berre resultat av eit inderleg 'håp', i den grad ein kan seie det om ein slik situasjon, om at terroristen ikkje var av 'ikkje-europeisk opphav'. Etter at eg kom heim byrja også rapportane frå Utøya å tikke inn og vi ana etter kvart at dette ikkje var som tidligare terroråtak i Europa, men derimot enda meir grufullt. "

- Jakob Kalvig Skogan 18 år Vitebegjærlig

" trudde det va terrorhandling av Al qaida. "

- Mikael Sollie 36 år Redd

" Jeg var på jobb når jeg først leste nyhetene på nettet. Det nesten var som om 9-11 hadde gjentatt seg. Gjerningsmenn var ennå ikke oppdaget og det var mye ukvalifisert gjetting om identiteten. Jeg var veldig lei meg for de som omkommet men trudde at normenn var strerke og kunne behandle en slik trist katastrofe med verdighet. "

- Antal 38 år Vitebegjærlig

" Uten tilgong på fjernsyn, fekk me fyrste meldingane på radio. I byrjinga høyrde det ikkje ut som om opplesaren trudde at dette var sant, men berre eit rykte som dei venta skulle verta avkrefta. Høyrde på radio døgnet rundt i fleire dagar og vart meir og meir trist og sorgfull på vegne av dei som vart råka. I ettertid ser eg at me, med tilgong til radio som einaste medium dei fyrste dagane, kanskje fekk ei anna tilnærming til den fryktelege hendinga enn andre som vart bombardert med lyd, bilete og aviser heile tida. "

- Mons 59 år Forvirret

" eg er frå Nederland, og 22. juli skulle bli lykke dagen min. EG skulle reise til Nederland, heilt aleine. men på flyplassen i Bergen høyrte vi en mann snakke med noken i telefon om at det hadde skjedd noke. vi fekk det ikkje med oss. etter å ha sakt hadde til pappa og mamma, blei eg med ei dame som skulle følge meg til flyet (var 14 år, og då kan ikkje eg reise aleine). vi møtte ei anna dame og dei begynte å snakkke om at det hadde skjedd eit terror angrep, men ho sa ikkje kor. eg trudde det hadde skjedd i Bergen og var skikkelig redd for at det skulle skje noke med pappa og mamma. Men så sa ho at det va i Oslo. eg følte meg letta over det at det ikkje var i Bergen, men på flyet skjønte eg at det var gale sjøv om det ikkje var i bergen. i Nederland blei eg henta av familien min, eg snakka med dei om det som hadde skjedd. og det hjalp meg å ikkje tenke på det som hadde skjedd i Oslo men heller ha det kjekt med familie og vennar. "

- Birthe Cintha Eilander 15 år Redd

" Me var heime. Sonen min såg på Tour de France på fjernsynet. Han ropar frå stoga: 'Det har vore ein eksplosjon i Oslo' Ettermiddagen og kvelden gjekk med framom fjernsynet. Me trudde mest ikkje det me såg. I starten var alle usikre på kva som utløyste eksplosjonen og det kom ulike meldingar samstundes som ein såg direkte frå regjeringskvartalet. Då dei fyrste meldingane frå Utøya kom var det som om redsla og det uhyggjelege krabba under huda. Dei symjande ungdomane i vatnet som flykta frå det som hende der ute. Hjelpemannskap og blinkane blåljos. På eit tidspunkt slo me av fjernsynet for å skjerme dei minste borna. Var det nokon frå Tokke som var på AUF leir? Dagen etter fekk me meldinga om at klassekameraten til sonen min var sakna på Utøya. Tårene kjem berre ein tenkjer på hendingane 22.juli 2011. "

- Alice 51 år Redd

" Satt på datamaskinen og sjekket innom vg.no som jeg hadde gjort hele dagen. Så kom det opp på forsiden et bilde av høyblokka som var ødelagt. Jeg skjønte ingenting og trudde først det var tull. Så løp jeg til stua og så på nyhetene og fant ut at det var sant. "

- Tim 17 år Forvirret

" Sat og oppdaterte meg på nyhendebiletet, nesten på veg ut døra - så kom framsida på nettsidene med bombeeksplosjon i Oslo. Eg vart berre sitjande utover ettermiddagen og følgde med. Orienterte meg om vener i Oslo, meir og meir forvirra og uroa. Fylgde med på Twitter der det etter kvart kom forferdelege meldingar frå Utøya, retweeta av gamle AUF-arar som fekk rapportar. Måtte etter kvart reise heim, fylgde med og var etter kvart nesten letta over at det var ein nordmann og ikkje ein muslim. Sovna på sofaen til slutt med TV-en på, vakna midt på natta av pressekonferansen der politidirektøren offentleggjorde det dei då trudde var dødstalet. Berre gret og gret utover morgonen og heile helga etter som dei grufulle historiene kom fram. "

- Vidar 38 år Forvirret

" jeg var hos en venn og vi så bare på tv'en og der sto det at stor bombe oslo.. jeg trudde det bare var tull men dem andre sa at det var ekte jeg ble litt redd men det gikk bra.. men hadde mange mareritt om A.B.B .. men går bra nå men tenker på det fortsatt "

- Vilde 10 år Redd

" Var hjemme og pakket for å dra hjem på sommerferie. Hørte drønnet, gikk ut på verandan, trudde det var et voldsomt tordenbrak. Fikk tlf fra mamma i nord-norge, ca en time senere og fortalte meg hva som hadde skjedd, jeg titte ut igjen og så ned til byen og røyken som steg opp. Måtte rekke fly og var engstelig på flybussen. Satt å leste på nett på mobilen at det var skyting på Utøya. Ble møtt av politi på gardemoen, kom inn på bussen for kontroll. Var veldig stille på Gardemoen, var engstelig, og det var godt å komme på flyet nordover.... "

- Anni 31 år Redd

" Var så utruleg glad for å vere på Hareid i staden for heime i Oslo. Tv-en stod på i andre etasje, og vi bytta litt på å passe barna, slik at dei ikkje fekk sjå. Sjølv beroliga eg dei andre med at rykta frå utøya neppe kunne stemme. Det var sikkert berre folk i panikk som trudde det var så mange døde. "

- mamma 37 år Vitebegjærlig

" Sat og såg på tour de france på tv2, og trudde fyrst som alle andre at det var utanlandske muslimar som var på ferde når teksta gjekk over skjermen. "

- Mst 41 år Vitebegjærlig

" høyrde om eksplosjon i oslo og trudde det var gasseksplosjon. skjønte omfanget då eg blei sitjande framfor tv resten av dagen.alt blei sett på vent "

- ane 38 år Forvirret

" Høyrte det på radioen, som stod lavt på i bilen. Eg skulle hente samboern min på ein båt. Først sa dei det var ein eksplosjon, og eg trudde det berre var noko som hadde tilfeldig eksplodert, ei ulykke. Samboern min skrudde opp lyden, og ettersom vi nerma oss heimen vår, blei nyhetene meir og meir virkelig og forferdelig, kunne dette skje i vårt land, sa vi då. Det første vi tenkte var selvmordsbomber. Når vi kom heim såg me på nyhetene på tv, der fekk me høyre om skyting på Utøya... Det var uvirkelig og grusomt. Mine medkjensler går til dei etterlatte og overlevande.... "

- Merete 38 år Forvirret

" Var heimeog laga til besøk. Høyrde om skyting i radioen, sette på TV.Den stod på då gjestene kom, alle var forvirra og var også redde. Dette måtte vera terror mot Norge.Så kjem mld om skyting på Utøya. Frykt og forvirring, kva er dette, kva vert det neste. Den eine av gjestene hadde ein son med hød stilling i Forsvaret. Pluteseleg får ho tlf frå han: 'Ja, no får vi svi fordi vi er i Afghanistan' var hans klare oppfatning av situasjonen. Det same trudde vi andre. "

- Berit Hauge Aadland 68 år Forvirret

Søk i kommentarene:

Antall forekomster av utvalgte ord

Oslo ( 1075 )
fikk ( 811 )
Utøya ( 680 )
tv ( 668 )
Satt ( 594 )
Hørte ( 523 )
hjem ( 506 )
Norge ( 429 )
gikk ( 414 )
skjedd ( 410 )
dagen ( 393 )
helt ( 352 )
bombe ( 326 )
regjeringskvartalet ( 313 )
nyhetene ( 313 )
Trodde ( 297 )
Hele ( 295 )
tenkte ( 293 )
jobb ( 281 )
kvelden ( 266 )
vei ( 241 )
sa ( 239 )
bomben ( 238 )
hjemme ( 236 )
Ringte ( 236 )
se ( 235 )
uvirkelig ( 234 )
veldig ( 227 )
skjønte ( 223 )
eksplosjon ( 223 )
første ( 222 )
skjedde ( 205 )
radioen ( 200 )
resten ( 197 )
NRK ( 192 )
fulgte ( 190 )
aldri ( 187 )
venner ( 186 )
senere ( 184 )
Alt ( 184 )
måtte ( 183 )
redd ( 183 )
litt ( 179 )
dag ( 177 )
gått ( 176 )
ferie ( 173 )
skyting ( 170 )
høre ( 166 )
begynte ( 165 )
fortalte ( 158 )
trist ( 156 )
kjente ( 155 )
sjokk ( 153 )
akkurat ( 152 )
sentrum ( 152 )
sms ( 149 )
Slo ( 145 )
sammen ( 144 )
nyheter ( 143 )
juli ( 139 )
flere ( 138 )
radio ( 137 )
langt ( 126 )
følte ( 126 )
bilen ( 124 )
rundt ( 124 )
sto ( 122 )
gang ( 121 )
folk ( 119 )
neste ( 117 )
smalt ( 116 )
tok ( 115 )
visste ( 115 )
komme ( 114 )
igjen ( 113 )
leste ( 108 )
ei ( 108 )
stod ( 107 )
familie ( 106 )
plutselig ( 104 )
forvirret ( 102 )
husker ( 102 )
Tour ( 100 )
dro ( 100 )
familien ( 99 )
eksplosjonen ( 99 )
byen ( 98 )
to ( 98 )
kommet ( 96 )
natten ( 96 )
France ( 95 )
jag ( 94 )
meldingene ( 93 )
via ( 91 )
etterpå ( 90 )
nyheten ( 90 )
skje ( 89 )
etterhvert ( 89 )
omfanget ( 89 )
och ( 88 )